Whaight gain en eiwit shake{whey gain}

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Whaight gain en eiwit shake{whey gain}

Doordat ik niet vaak tijd heb om te eten en moeilijk aankom in spiermassa en vet wil ik graag een wheight gainer gebruiken.
    Ik weet alleen niet wanneer ik deze het beste kan gebruiken, voor de training en na het avondeten?
    Ook wil ik omdat ik mijn spieren goed wil laten herstellen een eiwit shake nemem dus een whey gain.
    Dus vlak na de training zou ik dan een wheight gainer willen nemen en na een uurtje een whey gain, is dit verstandig?
    ik heb denk dat ik een vet % van 5 heb, heel weinig dus, ik hoop dat ik een stuk meer spiermassa aankom en wat vet{maar niet te veel vet op mun buik maarja}.
    hebben jullie nog tips voor me?
    En wat zijn goede wheight en whey gainers, goede merken?
    alvast bedankt!

ik zat zelf aan Fitshape Super Turbo Massa 16000. 5 kg te denken, heeft iemand dit al eens gebruikt? werkt het goed? wat zit er precies in? alvast bedankt

Comment

Shakes moeten altijd een toevoeging zijn en geen vervanging. Je zou dus tussen de maaltijden die je nu neemt een shake kunnen nemen. `s Morgens een eiwitshake en eventueel voor het slapen gaan. Met een bf van 5% is dat zeker geen probleem.

Na het trainen moet je snelle koolhydraten nemen, geen shake. Ongeveer 1 a 1.5 uur na je trainen een eiwit rijke maaltijd.

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ben het eens met Mr c, weight gainer moet een toevoeging zijn en geen vervanging van een maaltijd. Ik was vroeger ook een echte ectomorf en kwam met moeite een gram aan, heb dan één jaarte gebulkt (niet aan te raden) en nam de gain fast 3100 (universal), deze levert 3100 calorieen per portie. S morgens een eiwit shake en de gewone maaltijd (brinta), tussendoor mijn weight gainer (10u ongeveer) dan de gewone middagmaaltijd, tussendoor de weight gainer ( 15u ongeveer)
        s avonds gewone maaltijd, Ik nam in de dag wel geen eiwit shake omdat de weight gainer ook al genoeg eiwitten verschafte.Als je twee shakes per dag neemt van deze weight gainer heb je al 6200 calorieen binnen reken daar de gewone voeding bij en je zit vlug op 8000-9000 calorieen. In het begin zal je een beetje een opgeblazen gevoel hebben van de weight gainer maar na een tijdje went deze en drink je er misschien 3 of vier per dag zoals ik deed. Ik at na een maand daar nog 1kg kip bij , 1 portie rijst of pasta zodat ik na bijna één jaar 10 kilo was bijgekomen zonder as.
        Hopelijk heb je hier iets aan .
        stil growing

Comment

thnx Snipke en de rest.
          Maar Snipke das toch een mooi resultaat wa je hebt gehaald toch?
          Wat ik graag wil weten of je echt veel in vet aankwam of veel spiermassa of ongeveer gelijk?
          Zo te horen werkt da spul allemaal best goed maar ik ben bang dat mijn sixpack snel zal veranderen in een bierbuik.
          Het liefs meer vet en spiermassa maar geen vet op mun buik maarja da zal er wel bij horen denk ik.
          En Snipke als je sport met de wheight gainer val je dan snel weer af of niet?
          En als laatste wat gebruik je nu?
          thnx

Comment

snipke hoe is het nu eigelijk ondertusse gesteld met je maag na het bulk probleem,is alles trug ongeveer goed in orde ?

Comment

@ectoboy, ik ben ook in vet aangekomen wat normaal is denk ik wanneer je een jaar bulkt dan komt daar vet bij, moet eerlijk zeggen dat het toch een procent of 6-7 bijgekomen is, moet ook zeggen dat ik vroeger op het werk heel de dag bezig was (bouwsector, dakwerken) nu ben ik werfopvolger en zit soms meer op mijn gat in de dag achter de pc dan ik actief bezig ben en dit zal er ook wel voor gezorgd hebben dat ik iets meer in vet ben aangekomen. Een bierbuik zal je er niet van krijgen, het meeste vet komt wel aan op de buik dan elders ik ben droog op mijn hele lichaam behalve mijn buik is iets vetter (maar wordt aan gewerkt). Nu gebruik ik geen weight gainer meer, eerst terug droger worden en dan op een verstandige manier bulken, nu eet ik enkel schoon, ik let heel erg op mijn eten nu. Als suplementen gebruik ik nu Bcaa en glutamine voor de rest niets.

@spinky, allereerst bedankt dat je het nog herinnerde, ja alles valt nu terug in zijn plooi, enkel het opvoeren van de eiwitten is nog een probleem, mijn lichaam verdraagt deze nog niet echt goed maar komt in orde, nu eten we verstandig en voeren alles verstandig op.
              stil growing

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X